wg mnie, to samochody na firmę powinny być z 7 procentowym vatem i wszyscy byliby szczęśliwi - i przedsiębiorcy bo mają taniej i państwo, bo lepsze 7 niż zero 
Te kratki to jedna wielka bzdura. Jak ktoś ma zawód, że nie potrzebuje niczego wozić oprócz siebie to po cholere mu kratka i ładowność. A jak potrzebuje wozić, to nie może bo jest krata.
Kiedyś była taka sytuacja w fordzie mondeo, że jedyną wersją która łapała się na wzór lisaka był 2.0 tdci w automacie :shock: - z manualną skrzynią już się nie łapał. W mojej benzynie brakowało 2kg aby być ciężarówką :shock:

Te kratki to jedna wielka bzdura. Jak ktoś ma zawód, że nie potrzebuje niczego wozić oprócz siebie to po cholere mu kratka i ładowność. A jak potrzebuje wozić, to nie może bo jest krata.
Kiedyś była taka sytuacja w fordzie mondeo, że jedyną wersją która łapała się na wzór lisaka był 2.0 tdci w automacie :shock: - z manualną skrzynią już się nie łapał. W mojej benzynie brakowało 2kg aby być ciężarówką :shock:
Komentarz